مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

جنگل های آمازون را حتما می شناسید. انبوهی از درختان در آمریکای جنوبی منطقه ای را به وجود آورده اند که به شش های زمین معروف شده اند.
در جنگل های انبوه آمازون حیوانات بسیار زیادی وجود دارند که در میان آن ها برخی بسیار عجیب هستند و کمتر دیده شده اند. در ادامه به برخی از عجیب ترین حیواناتی که در آمازون زندگی می کنند اشاره می کنیم.

 

کینکاجاو

 

عجیبترین آمازونی های دنیا +عکس

این حیوان یکی از اقوام راکون است که البته پوستی تقریبا طلایی رنگ دارد و همچنین با دمش می تواند شاخه ها را بگیرد و از درخت ها آویزان شود. این حیوان همچنین به خرس عسل نیز شهرت دارد. محل زندگی آن در میان درختان است و بیشتر از میوه ها تغذیه می کند. همچنین زبان بسیار درازش در کشیدن شیره گل ها بسیار کمکش می کند.

مار ماهی برقی

عجیبترین آمازونی های دنیا +عکس

این ماهی در آب های رودخانه مورکی زندگی می کند و همچنین همیشه میزان زیادی برق در داخل بدنش نگه می دارد. این میزان برق به اندازه ای است که می تواند حیوانات کوچک را بکشد و همچنین بزرگترین حیوان ها را نیز می تواند لحظاتی بی حس کند. این ماهی به عنوان بزرگترین ماهی برقی دنیا شناخته می شود و به آن چاقو ماهی نیز گفته می شود.

قورباغه کشنده

عجیبترین آمازونی های دنیا +عکس

این قورباغه در بین سمی ترین موجودات دنیا قرار دارد به طوری که حتی دست زدن به آن نیز می تواند باعث مرگ شود. این در حالی است که این قورباغه ظاهری بسیار زیبا دارد. دانشمندان این موجود را به نام قورباغه کشنده صدا می زنند.

مورچه گلوله ای

عجیبترین آمازونی های دنیا +عکس

بزرگترین مورچه های دنیا که به اندازه انگشت کوچک می توانند رشد کنند در آمازون زندگی می کنند. این مورچه ها می توانند گاز بگیرند و درد آن تا ۲۴ ساعت وجود خواهد داشت. دلیل نام گذاری آن ها همچنان مشخص نیست البته احتمال می رود به خاطر اندازه آن ها به گلوله تشبیه شده اند. نام دیگر این موجود مورچه ۲۴ ساعته است.

مارمولک معجزه گر

عجیبترین آمازونی های دنیا +عکس

 

شاید با دیدن نام این مارمولک انتظار کار خارق العاده ای از آن داشته باشید اما تنها کار خاص این مارمولک روی اب راه رفتن آن است. این مارمولک می تواند تا سرعت ۱۰ کیلومتر بساعت نیز بر روی اب برسد و همچنین فرم پاهای آن به گونه ای است که اصلا در آب فرو نمی رود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ] [ 16:49 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 525614
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1